ZAPYTANIE OFERTOWE Z DNIA 26.09.2022 NA WYDRUK PLANSZ

z dnia 19.09.2022 r.
- Zamawiający:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Wieniawskiego 1, 61 –712 Poznań
NIP: 7770006350, REGON 000001293
- Opis przedmiotu zamówienia:
Wydruk 31 sztuk plansz do użytku zewnętrznego,
w związku z projektem realizowanym przez Ogród Botaniczny UAM,
a dofinansowanym przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu w ramach przedsięwzięcia
- „Oczka wodne w ogrodach jako forma ochrony bioróżnorodności i zasobów wodnych – wystawa edukacyjna w Ogrodzie Botanicznym UAM w Poznaniu”.
Specyfikacja druku:
- format o wymiarach docelowych 100 cm x 150 cm – 31 szt.
- wydruk na materiale dibond, grubość 3 mm
- druk na foli polimerowej, zabezpieczonej laminatem polimerowym – odporny na promieniowanie UV oraz warunki atmosferyczne, uszkodzenia mechaniczne i ścieranie
- druk jednostronny, pełen kolor o rozdzielczości przynajmniej 720 dpi.
Pozostały zakres usługi:
- Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić trwałość wykonanych i dostarczonych plansz, co najmniej do dnia 31.12.2024 r.
- Przekazanie materiałów do druku nastąpi w terminie do 25 października br.
- Warunki, miejsce i planowany termin realizacji zamówienia:
Dostawa do siedziby Wykonawcy (Ogród Botaniczny UAM w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 165, 60-594 Poznań), do dnia: 4 listopada 2022 r.
Płatność przelewem w terminie 14 dni, od podpisania protokołu odbioru.
- Sposób przygotowania oferty oraz termin i miejsce składania ofert:
Sposoby składania ofert:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (osobiście w siedzibie Ogrodu Botanicznego UAM w Poznaniu przy ul. Dąbrowskiego 165, 60-594 Poznań) lub e-mailem: gutowska@amu.edu.pl.
Osobą do kontaktu z oferentami jest p. Joanna Sędziak-Gutowska, tel. 61 829 2009/-2013.
Termin dostarczania ofert upływa w dniu: 29 września 2022 r. o godz. 15.00
Termin ważności oferty: minimum 30 dni od daty upływu terminu dostarczenia ofert.
W ofercie należy podać cenę, która uwzględnia uwzględnione wszystkie koszty wykonania zamówienia i realizacji przyszłego świadczenia umownego.
- Inne: –
Zastrzeżenia
- Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. roku Prawo zamówień publicznych.
- Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Złożenie oferty nie stanowi zawarcia umowy.
- Oferty, które nie spełniają wymagań określonych w zapytaniu ofertowym nie będą rozpatrywane.
- Wydanie niniejszego zapytania ofertowego nie zobowiązuje Zamawiającego do akceptacji oferty, w całości lub części i nie zobowiązuje Zamawiającego do składania wyjaśnień czy powodów akceptacji lub odrzucenia oferty.
- W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Koszty przygotowania oraz dostarczenia oferty ponosi Wykonawca.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany całości lub części zapytania ofertowego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo przerwania postępowania na każdym jego etapie oraz możliwość zakończenia postępowania bez dokonania wyboru oferty i bez podania przyczyny.
- Zamawiający oświadcza, że posiada status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 8.03.2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (t.j.: Dz.U. 2019, poz. 118 z późn. zm.).
Wartość zamówienia
netto …………………. zł słownie: ………………………………………………………………
podatek VAT: ………….% słownie: ……………………………………………………………….
brutto…………………… zł słownie: ……………………………………………………………….
/Nazwa i adres Wykonawcy, telefon, NIP, Regon, e-mail/
………………………………………………………………………………………………………….
………………………………………………………………………………………………………….
………………………………………………………………………………………………………….
Dnia ………… r ………………………………………………………………
pieczątki i podpisy upoważnionych
przedstawicieli Wykonawcy